Dodiin, loistavaa aloittaa angstangst blogin pitäminen jouluaattona.
Mä en ole varma, kuinka tämän avaustekstin tekisin, mutta koitetaanpa.

Oon -99 syntynyt likka jostain Suomesta. Mulla on kaksi 'ystävää' jotka eivät ole mun ystäviäni. Mut samaan aikaan nämä kaksi tyyppiä on mun kanssa samalla luokalla, ja samassa bändissä. Monimutkaista. Silti ne ei oo mun kavereita.

Mulla todettiin 09' syksyllä masennus, >joo ja olin silloin kymmenen vanha.< Outoa. 

Se katos jonnekkin. Mut se palas 10' keväällä. Tähän päivään asti. 

TÄNÄÄN, eli jouluna mun faija on vaan puhelinahdistellut mua kokovitunpäivän. Se on kännissä. Taas. Sil on ongelmii. Niin on myös mun mutsillakin. Ja mun broidilla. 

Mä kerron vähän mun perheestäni.

Mutsi: Ryyppää joka vkonloppu, ei käy töissä ja vaihtaa miestä kuin paitaa.

Faija: 56 - vuotias kaljupää joka keittää kiljua sen 60 vuotta vanhassa läävässä, se ei juo useesti, mut jos se juo, se juo monta viikkoo, joskus jopa kuukausia. Nyt se on juonu kuukauden putkessa.

Broidi: 16 - vuotias nörtti, joka pelaa Codii tuol sen huonees, juo ES ja pilaa jokaisen ruoan sanomalla että ruoka on pahaa, se on niin helevetin nirso.

Minä: 12- vuotias keesihomo joka istuu huoneessaan miettien miten saada vaihdettuu riffi seuraavaan biisiin. Polttaa tupakkaa, ja viiltelee. Luultavasti löytyy jumalatttomasti virheitä, kuten broidista tuo nörttiys, (Vai onko se ees virhe?) mutta mä en ees jaksa välittää.

Mä tarvitsen tupakan. Solong Suckers, mä toivon että saan edes kommentin, jos joku ees jaksaa välittää.