Oltiin Nevalaisen kanssa siel 'juniksella'.

Fukkendaali mä en tienny et sinne ei saanu mennä!

Me poltettii joku perkeleen vessapaperirulla, tähtisädettikkuja ja tuhrittii sitä perkeleen kallioo.

>>Kytät tuli

>>Tutki taskut

>>Löys mun röökit, taskumatin, sytkärin ja tussin.

>>Löys kaverin kameran

>> Kamerassa oli jänniä kuvia about tulesta.

>>Kyttikselle pakulla

>>Istuin takakontissa, kylmässä, pimeessä ja yksin.

>> Nevalainen istu poliisisetien välissä, lämpimässä valoisassa + kuunteli musiikkia

>>Kytikselle joutu myös mun ex- kaverit, Hyttinen ja Omenainen. Tuli aika paljo naurettuu siel kytiksel, et 'oi kuinka hieno sattuma!'

..Miksköhä ne oli ylipäätään joutunu sinne.

>>Sossuja

>>Sossuja

>>Kotiin kyttien kyydillä

>> Nevalaisen pikkuveljet oli ollu yksin kotona, ja sen ikäset ei sais olla vielä yksin. Ne saa sossut ikuisesti niitten perään. (Welcome to the club dude)

>> Sain todistusaineistopussin itelleni.

>> Mutsin toive: ''Kirjota siihen pussiin sun nimi, päiväys ja että 'olin tyhmä' "

>> Yar. Ketun hyvää uuttavuotta. Mä istun himassa.

Ja mä olen kuullut aikas paljon tyhmistä nuorista jotka on tehny kaikkee pahaa ja laittanu nettii niistä pahoista asioista kuvia tai videoita ja saanu aikaan viel pahempaa.

Whatever. 

 

Luultavasti en käy juniksella ny vähään aikaan.

 Oh ja kommentti olis iha jees (: